[INSTIZ] Almost confirmed that this guy is this week's wink boy



Lee Woojin (Daniel's son) Be Mine Fancam Killing Points ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


- Ah seriously a baby ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cute ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ  

- Cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

(literally all the comment section is just knetz saying he's really cute)


trans by @BAEJINYOUNG101
SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment